Bestyrelsen har indgået aftale med Beierholm om udarbejdelse af årsrapporten (regnskabet).

Årsrapporten fremlægges og gennemgås på generalforsamlingen. Endvidere fremlægges bestyrelsens forslag til budget for det kommende år og det er således på generalforsamlingen, at foreningens økonomiske rammer for det kommende år fastlægges.

Advokaternes Ejendomsadministration A/S står for den løbende administration, bogføring og betaling af foreningens udgifter.

Bestyrelsen har udarbejdet en drift- og vedligeholdelsesplan for de næste 10 år - planen tilpasses løbende og danner grundlag for den langsigtede budgetplanlægning.

Du kan som ejer i foreningen logge på BeboerWeb hvor man har adgang til foreningens dokumentarkiv, få overblik over ens opkrævning, se kontaktoplysninger på foreningen mm. Du kan logge på BeboerWeb i højre side eller ved at klikke her