Bestyrelsen har indgået aftale med Frisk Vinduespolering om vinduespolering af ejendommens vinduer.

Alle vinduer, der kan nås fra lift, pudses 4 gange årligt, i månederne:

• Marts (ultimo)
  • Juni (primo)
  • August (medio)
  • December (primo)

I stueetagen pusdes alle vinduer mod gaden samt på bygningens to gavle.

På 1. og 2. sal pudses alle vinduer, undtagen vinduespartiet ind til stuen.

På 3. sal pudses vinduer til værelserne.

Glasaltanværnet rengøres/pudses udvendigt 1 gang årligt.

Dato for pudsning meldes ud under nyhederne på forsiden.

Vinduespolering - indvendigt

I forbindelse med skift af leverandør på vinduespudseropgaven har det været muligt at få en god aftale omkring indvendig polering af vinduespartierne. Det har gennem flere år været et stort ønske fra mange beboere, hvorfor vi i bestyrelsen håber, at mange vil tage imod tilbuddet.

Prisen afhænger af antallet af vinduespartier, herunder antallet af forsatsruder.

En "standard" lejlighed (dem som der er flest af) indeholder et stort vinduesparti (6 ruder) mod altan/terrasse, 1 sæt franske altandøre inkl. glasaltanværn samt 2 vinduespartier (4 ruder). Pudsning heraf - indvendigt alle steder og udvendigt på altan/terrasse - koster kr. 250, som afregnes direkte med vinduespudseren. Ved flere vinduespartier eller forsatsruder vil der være et tillæg. Ved færre vinduer vil der være et fradrag.

I umiddelbar tilknytning til ejendommens udvendige vinduespolering, vil vinduespudseren melde et par datoer ud, og det vil primært være på disse datoer, at den indvendige polering finder sted.

Men det er i princippet også muligt at indgå aftale om indvendig vinduespolering på andre tidspunkter.

Vinduespudser Nicolai kan kontaktes på telefon 31 66 77 77.

Bemærk, at indvendig polering kræver, at du som beboer er hjemme og kan lukke vinduespudseren ind. Aftal eventuelt med din nabo eller en anden i opgangen, at de åbner for vinduespudseren, hvis du ikke selv er hjemme.