BeboerWEB

Via BeboerWeb kan lejlighedsejeren få adgang til en række relevante og aktuelle data vedrørende sin egen lejlighed døgnet rundt.

Det kunne f.eks. være specifikation af næste måneds fællesudgift eller det brev, der udsendes i forbindelse med vand- og varmeregnskabet.

Systemet indeholde historiske dokumenter, men også fremtidige oplysninger.

På sigt vil indkaldelse til generalforsamling og bilag (årsrapport, budget, forslag m.v.) blive udsendt elektronisk via BeboerWeb. Det er derfor super vigtigt, at alle ejere logger på systemet og registrerer sine kontaktoplysninger.

Det er vigtigt at præcisere, at der ikke er tale om en ny hjemmeside, men et supplement til foreningens hjemmeside.

Nogle oplysninger, f.eks. foreningens vedtægter og husorden, vil fremgå af både BeboerWeb og foreningens hjemmeside, men helt overordnet kan man sige, at hjemmesiden indeholder dokumenter af generel karakter, mens BeboerWeb indeholder oplysninger af individuel karakter.

For at logge ind på BeboerWeb skal du bruge et brugernavn og et password. Disse informationer fremgik af huslejeopkrævningen den 1. oktober 2016. Du bedes logge på systemet og registrere/opdatere dine kontaktoplysninger – altså mailadresse og telefonnummer. Oplysningerne tilgår kun bestyrelsen og administrator. Du logger på systemet via adressen:

Ved spørgsmål kan bestyrelsen kontaktes på: bestyrelsen@ejerforeningen-aahaven.dk

Ved problemer med at logge på systemet, adgangskode eller lignende skal ejendommens administrator kontaktes.