SJÆLSØs konkurs

Dato: 12-10-2013

Kære alle,

Bestyrelsen har erfaret, at Sjælsø A/S er taget under konkursbehandling. Det er imidleritd Sjælsø Åhaven A/S, som har opført ejendommen og som de enkelte ejere har handlet med. Men dette selskab er også uden likviditet.

De fleste ejere har haft 5 års eftersyn i lejlighederne, hvis de overfor anført mangler overfor Sjælsø (før konkursen) og det er opfattelsen, at Sjælsøs totalentreprenør Hoffmann A/S færdiggør de registrerede mangler. Opgang 24 og 26 har tilsyneladende ikke haft 5 års eftersyn, hvorfor beboerne i disse opgange, ved meget graverende fejl i lejlighederne, kan forsøge at rette henvendelse til Hoffmann A/S.

Ejerforeningens bestyrelse vil ligeledes forsøge at gennemføre 5 års eftersyn på ejendommen, og rette eventuelle mangler mod Hoffmann A/S. Bestyrelsen har også inddraget ejendommens advokat, som er i dialog med konkursboet.

Så der er desværre nogle uafklarede ender på grund af denne konkurs, men bestyrelsen forsøger at arbejde videre på flere fronter - dels overfor selve konkursboet, dels overfor Hoffmann A/S.