Velkommen til Ejerforeningen Åhavens hjemmeside

Tak fordi du har valgt at besøge ejendommens hjemmeside. Bestyrelsen håber, at du finder siden brugbar og informativ.

Bestyrelsen vil bruge hjemmesiden til at informere om de ting, der sker i og om-kring foreningen og vores ejendom.

Hjemmesiden skal primært fungere som bindeled mellem bestyrelsen og beboerne - såvel ejere som lejere. Men hjemmesiden vil også indeholde informationer til brug for ejendomsmæglere og andre med interesse i vores ejendom.

Bestyrelsen vil informere via hjemmesiden og supplere med nyhedsmails til de beboere, som tilmelder sig denne service. Det fysiske nyhedsbrev bibeholdes, men der vil kun være ganske få årlige udgivelser. Vigtige informationer vil også blive kommunikeret ud via opslag i opslagstavlerne i trappeopgangene.

Hjemmesiden indeholder en række informationer om boligerne, ejendommen og om foreningen som helhed.

Tag en rundtur på hjemmesiden og hvis du har forslag til indhold eller forbedringer, kan du skrive direkte til bestyrelsen enten ved at benytte kontaktformularen eller ved at sende en mail til bestyrelsen@ejerforeningen-aahaven.dk